tisdag 2 september 2008

En fin present

Idag kom jag hem senare än beräknat. Maken hade haft en överjävlig dag p.g.a. av alla turer runt tomtköpet, han har haft ett möte med arkitekten och ett möte med byggaren tillsammans med mäklaren. Han försöker dessutom sköta sitt jobb. Och våra barn. Eftersom jag är på kurs med Kurt och avskärmad från verkligheten. Har inte fått tillgång till varken mobil eller log in för datoranvändande än. Inte för att jag har tid att använda något av det heller.

Maken har med griniga barn lyckats laga mat och någonstans efter det sjuhundraelfte samtalet som skrek efter hans tjänster samtidigt som barnen skrek så tröt hans tålamod. Hans företag är nu en mobiltelefon kort. Om man uttrycker det så.

I alla fall. Så kommer jag hem senare än beräknat. Och har fått en present. Den kom verkligen på rätt dag! Jättetack gulliga, fina Linda! Har minsann stått och tummat på den på Designtorget och tänkt att jag nog ska skaffa en sån där fin bok. TACK!!! Och tack för det gulliga kortet!