söndag 13 juni 2010

Fabian

I'm back. Nu ska vi se...

3 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Asså, du får ju inte vara så satans snabb här nu va. Han har ju varit ledig hela helgen. Och gick precis hem från mig! Jag passade på att klaga på den taskiga belysningen också. "Jag vet, men vi kan inte stänga under ombyggnaden så vi tar lite i taget. Fast nu är pengarna slut efter vår present till dig så vi får vänta till i höst!" (Och syftar på att jag fick en spa-kur.)

Pernilla sa...

Bra att du klagade åt mig. ;)

Belysningen var verkligen urdålig, instämmer!

Och grilljäveln jag köpte idag hade en ful fläck och en emaljinbuktning. Dessutom tog det en evighet att få hjälp att hitta och ta ner eftersom tre killar som satt och snackade med varandra jobbade på fel avdelning för att leta grillar. Killen som jobbade på rätt avdelning sprang som en liten råtta och hjälpte alla kunder. Han var super, kom till slut till mig och klättrade och lyfte ner grillen.

MonasUniversum sa...

...jag vet att de har grymma problem med personalen sen en tid tillbaka. Och så bor vi i Sverige. Och då vet vi ju hur jävla lätt det är att göra sig av med folk..