söndag 20 juni 2010

Sjuk igen

Gissar att jag får igen av alla år som jag inte har varit sjuk. Nu är jag dunderförkyld igen. Eller så är det bara allergi men det känns som en megaförkylning. Det är fan synd om mig.

Ska jobba imorgon. Glöm att jag tar en karensdag till den här månaden. Speciellt inte såhär, sista veckan. Jag ska planera hösten. Jag ska planera så att jag kan sitta och rulla tummarna till oktober. Typ...

Ska nu hålla mig vaken till 21 då SVT sänder ett sammandrag från gårdagen. Det hade kanske varit smartare att se det istället för att titta från 10-00 igår men vadårå. Jag är blond. Och babblig. Bäst jag slutar nu.

1 kommentarer:

Nina sa...

Här sitter en till som är sjuk och bara tycker väldigt synd om mig själv. Blä.

Fördelen är ju förstås att jag har tid att sitta och redigera mitt manus istället för att jobba. ;D

Krya på dig!
/Nina