måndag 14 juni 2010

Önskeinlägg

Fröken Film har hittat tillbaka till mig. Tydligen har hon lämnat mig ett tag. Det tycker jag är sådär. Man lämnar inte mig.

Hur som helst. Hon önskar sig ett inlägg. Det tyckte jag var en rolig idé och jag tänkte utmana några bloggkollegor att också ta emot önskeinlägg.

Jag utmanar Denise, Malin och Sandra att ta emot önskningar från oss som läser era bloggar. Vi vill bestämma mera.

Och samtidigt ger jag er, mina läsare, möjlighet att önska inlägg. Vad vill ni att jag ska skriva om?

7 kommentarer:

FRIDA sa...

Jag vill höra fler historier från din vilda ungdomstid!


Kram Frida

Pernilla sa...

FLER? Har jag berättat NÅGOT?

Simona sa...

Jag vill veta mer vad din bok handlar om, hur du tänker när du skriver.

Anonym sa...

Jag vill inte höra något alls, jag vill att du skriver lite mindre blogg och mycket mer roman. Seså, inget fjantande. In i skrivarstugan nu. Hälsar Stalkern

Pernilla sa...

Stalkern, nu ljuger du. Vilken blogg skulle du då läsa? Jag vet att du är beroende av mina babbliga inlägg.

Simona. Hmmm.

Carolina sa...

jag är med Simona på den här - mer inlägg om BOKEN önskas : ) men allt annat som du skriver om vill vi också ha mer av - det är ju bara intressanta inlägg hela tiden... (ja kanske med något litet undantag åt modebloggshållet då, men det var väl bara en gång det hände... : )

Pernilla sa...

Boken säger ni. Och vadå - modebloggen bestod ju av mina leriga stövlar, det var väl inte så farligt? ;)