onsdag 9 juni 2010

Party

5 kommentarer:

åsa2 sa...

Oh, vilket party:) Såg just kommentaren Simona lämnat i Malin P-G:s blogg, eller rättare sagt de två likadana kommentarer hon lämnat där. Simona: Malin sover. Hon är en sådan där kvällstrött en. Har jag lärt mig genom att läsa hennes blogg.

Malin W sa...

Tack för att du lagt ut bilder från Simonas releasefest!
Det ser ut som att ni har det riktigt, riktigt härligt!

Simona sa...

Vi har det kulll vi festar o dricker cosmoo efulld som svin såååå kul hurraaaa! Cosmo!!! Hurrasaaas!!!!

Paperback Lover sa...

Hahaha Simona du rular! Imorrn kommer finfina bilder på oss på min blogg. Nu måste jag sova ruset av mig så jag kan jobba imorrn.

Pernilla sa...

Jag fattar inte hur du fixade att kommentera mitt under pågående releasefest. Bra jobbat.