torsdag 10 juni 2010

Igår

var det Simonas releaseparty, det har nog ingen läsare av denna blogg missat. Jag bloggade live och har idag fått ta emot flera kommentarer om hur fula folk var på bilderna. Not my fault - det är inte jag som såg ut så. Så det så!

Ska jag försöka sammanfatta? Ska jag redogöra? Eller ska jag helt enkelt gestalta? Äh!

Simonas förläggare höll ett fint tal. Simona höll ett nästan ännu finare. Framförallt väldigt mycket längre. Hon hade den goda smaken att tacka inte bara sådana där förlagsmänniskor och familjemedlemmar, hon drog även med lite mer viktiga personer. Nätbaserade personer i synnerhet. Min ödmjukhet förbjuder mig att nämna exakt vilka...

Det var så kul att träffa så många som jag bara brukar träffa på nätet, mest inne på fritidsgården. Jag träffade Agnes för första gången, även Frida. Så skoj - vi har ju varit bloggkompisar ett bra tag nu. Nu känns det som att jag glömmer folk men det var kul att träffa alla! Simonas härliga granne och jag blev vänner på FB direkt.

Jag fick träffa min lektör. Nej. Jag menar Simonas lektör. Simona var väldigt noga på den punkten. Jenny är hennes lektör. Jag hann inte prata så mycket som jag hade önskat med Jenny, kvällen gick så snabbt.

Och så var det ju självklart också roligt att träffa alla som jag redan har träffat förut också. Malin, Denise, Sandra.

Jag stötte också på min nästangranne som jobbar med Simona. Det var roligt!

Och Simona. Det var så roligt att få vara med den här kvällen. Stort tack!
Tänk vilken fest du fixade! Du var dessutom en enormt proffsig värdinna, du hann mingla, du hann signera och du hann få oss fyllda. Eller eh. Det gjorde vi så bra själva.

Samtalsämnen? Allt från boksläppardrömmar, förläggare, spåtanter, bubbeldricka och saggiga MILF-tuttar avhandlades. Säger inte vem som sa vad.

Man kan också läsa mer om festen hos Sandra.
Och Denise var lite smart och fotade presentbordet.

Och idag är det vardag igen. Vardag är absolut inte lika rolig som Simonas releasepartaj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vaddå fula? Jag som faktiskt tyckte att jag var rätt het. Var det mina MILF-tuttar ni pratade om också? Hälsar Stalkern

Pernilla sa...

Tack Stalkern! Det var ju tur att någon var nöjd med sin bild. Tycker också att du var het.
Och dina MILF-tuttar? Hmm. Nej. De kom inte upp. Vi får ta det nästa gång.