onsdag 23 juni 2010

Hej vänner

Jag finns. Jag är bara väldigt busy. Väldigt väldigt busy. Inte med att skriva tyvärr, mest med att förbereda ankomsten av min älskade K från Korea. Och hennes vänner. De är säkert bra de också. :)

Idag har det fejats, imorgon kommer fönsterputsaren. Hade kanske varit smart att göra det i omvänd ordning. Oh well.

Inom de närmaste dagarna ska vi sätta upp gardiner i kontoret (tyvärr inte Josef Franks Manhattan, det blev H&M home), sätta upp tavellist i gästrummet, fixa mina smågardiner som jag sydde för några helger sedan och så vidare. En hel massa småfix alltså.

1 kommentarer:

Angela sa...

Men hallå du har ju SOMMARLOV, då ska man väl vara lat? Har jag för mig, men det var länge sen jag hade sommarlov så där på riktigt!

Tack för inbjudan att komma förbi med drinktermosen! Jag och Magda är i Huddinge nästa vecka. Bilar, barn och drinkar hör dock inte i hop dessvärre... Men vi skulle mcyket gärna hälsa på om det passar, annars får det bli en annan gång! Vi lär komma minst en gång till till sthlm i sommar!