torsdag 10 juni 2010

Shit!

Kan inte andas. Vilket avsnitt!!!

11 kommentarer:

Olivia sa...

Eller hur!!! Helt galet, jag sa ju det... ;) Tur du spelade in!

Pernilla sa...

Pust. Det var ju sjukt jobbigt.

Olivia sa...

Har du börjat se på
avsnitt två? Det gjorde vi, kunde inte vänta en hel vecka...

Pernilla sa...

Men det är alltså ett till? Jag trodde att det här var säsongsavslutningen. Njae. Jag kommer att vänta. Jag är lite konservativ.

Lilla O sa...

Vilken säsongsfinal det blir! Väntar också en vecka.

Carolina sa...

Jag missade att spela in! Shit är bara förnamnet! Arghh!

Simona sa...

Såg aldrig avsnittet (jag har inte vågat berätta för dig, men jag följer inte Greys riktigt lika slaviskt. Jag saknar hur det var förr) men jag fick en utförlig redogörelse från dottern. Det verkar ha varit ett ruskigt spännande avsnitt.

Puss!

Pernilla sa...

Carolina, finns det inte på play?
Simona. Det här är hemska nyheter. Fast du erkände detta för mig i onsdags. Men jag ska vara ärlig, jag har inte suttit lika klistrad jag heller men jag är lite för lojal. Har svårt att släppa. Ett personlighetsdrag.

Robie sa...

Ska jag säga hur det slutar....................... :-D

Z sa...

Hej och hå vad spännande det var! Nu har jag sett säsongsavslutningen också! allt man kan göra nu är att längta till hösten.

Pernilla sa...

Arrrrgh. Ska jag behöva tjuvkika jag också? Nej! Jag ska hålla mig!