tisdag 12 oktober 2010

Idag

blir någon den 100 000:e. Blir det du? Blir det kanske jag?

18 kommentarer:

Simona sa...

Hur gör man då? Om jag besöker bloggen var 5:e minut borde jag vinna. Jag vill vinna en lyxhelg på Görvälns slott i deras rokokosäng av silver. Ensam. Med min dator. Shit vad trött jag är.

Paperback Lover sa...

Alltså Pernilla jag behöver veta vad du har för typ av räknare på bloggen. Räknas min ip-adress endast en gång per dygn är det ju redan kört för mig nu att vinna :-)

Simona sa...

Här är jag igen!

Simona sa...

Och igen!

Åsa Hellberg sa...

Jag vann va?
Å andra sidan har jag vunnit ett friskhetsintyg idag så jag är rätt nöjd ändå.

Simona sa...

Tjoho! Strunta i Åsa! Här är jag!

Simona sa...

Och här är jag igen. Nu upptäckte jag räknaren på bloggen oxå.

Simona sa...

Hm. Den räknar inte mig längre. Undrar om jag kan hitta annat nätverk att logga in från....

Pernilla sa...

Japp. Man räknas bara en gång. :)
Jag uppskattar att ni kämpar TROTS ATT DET INTE FINNS NÅGOT PRIS Simona. :) Om jag inte ska lotta ut en av dina vackra böcker förstås. ;)
Fast alla som läser den här bloggen har väl redan införskaffat den HOPPAS JAG och har ni inte det får ni fan stödja Simonas ekonomi och köpa en. :)

Pernilla sa...

Och Åsa, vadå vann? Det har inte passerat 100 000 än. Ju.
Friskhetsintyg är ju bra å andra sidan!

Simona sa...

Äh. Räknas bara en gång.

Viveka på Humlebacken sa...

100 001 är jag.. det är ju ännu större än 100 000, eller?? jag har bildbevis också, lägger det på fejan:)
kram

Annelie sa...

Och jag är 100 002!

Pernilla sa...

Viveka - tack! Jag missade ju det hela, jag satt och åt på restaurang medan ni klickade in er.

Såhär: Alla som har kämpat och skrivit en kommentar här idag kommer att få ett signerat ex av min bok när den kommer ut. Om trehundrasjuttiofem år när jag har lärt mig hur man skriver. Men när den kommer ut - då har ni ett självskrivet.
Viveka - ditt ex tänker jag till och med leverera själv, för att jag vill se ditt hus. Jag menar dig. Jag menar ditt hus. Jag menar båda.
Tack för att ni försökte!

Pernilla sa...

Viveka - tack! Jag missade ju det hela, jag satt och åt på restaurang medan ni klickade in er.

Såhär: Alla som har kämpat och skrivit en kommentar här idag kommer att få ett signerat ex av min bok när den kommer ut. Om trehundrasjuttiofem år när jag har lärt mig hur man skriver. Men när den kommer ut - då har ni ett självskrivet.
Viveka - ditt ex tänker jag till och med leverera själv, för att jag vill se ditt hus. Jag menar dig. Jag menar ditt hus. Jag menar båda.
Tack för att ni försökte!

Annelie sa...

Jippie, ett signerat ex! Du ska få ett signerat ex av min barnbok när den kommer ut, vilket kan bli ganska snart om allt går som jag hoppas. Skål och grattis till så många besökare på din fina blogg.

Pernilla sa...

Åh tack Annelie! Jag håller alla tummar, jag älskar signerade ex från trevliga människor!

Z sa...

Grattis! Gud vad roligt! Själv är jag nöjd med över 20000 besökare...