torsdag 28 oktober 2010

Babel och readtreat

Babel idag. Grymt! En av mina favvosar, Erlend Loe var där. Shit vad han är skön!
Dessutom intervju med författaren David Nicholls som har skrivit En dag, boken som jag ska läsa till readtreatet om några veckor. Trodde boken skulle komma i lådan idag men icke. Håller alla tummar att den kommer imorgon så jag kan få med mig den på resan. Som innehåller typ 5 minuter dötid men ändå. Jag har ju en flight. Nä just det. Då ska jag ju jobba. Suck. Mitt liv är så trist.

2 kommentarer:

enligt O sa...

Ha det skönt på resan nu och skit i jobbet! Lyckats kombinera 1 veckas resa med en veckas sjukdom och vab. Kändes som att vara ny på jobbet i måndags, det är då man får steppa ihop lektioner och ljuga så att man tror sig själv!

Pernilla sa...

Skit i jobbet? Jag åker ju med jobbet. :) Blir ingen rast alls.
Jag vet precis hur du känner - hade en sådan dag idag. Ljög dock itne, det gick inte ens att mörka min förvirring...