tisdag 19 oktober 2010

Ska på readtreat ju

Och nu kan du inte anmäla dig längre, det är fullbokat.
Idag har jag fått mail om att jag måste välja en bok att läsa, det ska bokcirklas. Och det är tre böcker att välja mellan.

Överst i mailet står Kattöga av Atwood. Jag älskar Atwood. Höll på att svara direkt att jag ville ha Atwood. Såhär skrev Enligt O om den. Och som sagt. Jag älskar Atwood.

Men så tittade jag längre ner i mailet. One Day av David Nicholls. Tydligen är jag lite off för jag har aldrig hört talas om den. (Googlade) Men Bokhora gillar. Storgillar. Och den låter onekligen bra. Blev sugen.

Och sista boken är Anckarström och Kungamordet av Ernst Brunner. En bok jag har känt mig lite intresserad av. Men njae. Det står mellan de andra två.

Så. Vad tycker du? Vilken skulle du ha väljt?

9 kommentarer:

Ninas skrivarlya sa...

Jag ska också på Readtreat och skrev just nu ett närapå exakt likdant inlägg som du, förutom vilken bok som jag är mest intresserad av. :D

Åsa Hellberg sa...

Det sög faktiskt inte till av någon av dem, av retreaten däremot...

/nina sa...

VÄLJT??? :-)

Jag tycker du bara ska ta en av dom... och läsa den andra när du kommer hem!

Anonym sa...

Kattöga är ruggigt bra. Hälsar din favoritstalker.

Pernilla sa...

VÄLJT är såklart ett citat från min treåring. Ju. Jag vet att det heter VÄLLT.

S.Talker. Jag är sååå kluven!!! Hade bestämt mig för En dag och så skriver du sådär.

Nina, jag ska bara läsa en av dem till readtreatet. Den andra kan jag såklart läsa senare. :)

Åsa, så kan det vara. :)

Carolina sa...

Byt genast till atwood. Annars har du vällt fel!!

Susanne B sa...

Jag har vällt. Kanske fel. En dag :-)

Anneli Stålberg sa...

Jag är mest avundsjuk. Vill också åka på retreat :)

Jessica sa...

Hmm svårt val. Kunde inte välja bad carro skicka en bara. Får ta de andra i efter hand. Längtar ska bli så skönta t komma iväg lite!
Ha det bra

Jessica