måndag 25 oktober 2010

Snart

måste jag resa mig ur mitt sköna soffläge och åka till Ica och till dagis + skola. Jag orkar inte.
Ja, jag har en man men någon måste ju jobba lite i alla fall.

Hade planerat att handla från mathem.se igår, men då måste man planera hela veckans mat om det ska vara någon idé och det orkade jag inte igår. Det blev jag, maken och Hank Moody istället. Var nog lika bra. Så nu undrar jag vad jag ska lyckas hitta på till middag. Det ska gå fort, det ska vara nyttigt och det ska ja, gå fort. Jag orkar inte stå mer än nödvändigt.

Det ska snart bli spännande att åka iväg, jag har tagit av mig linserna för jag såg inget med dem, glasögonen som har fått hoppa in istället är inte mycket bättre. Tror ögonen är tokförkylda. Om jag kör riktigt sakta går det nog bra.

0 kommentarer: