tisdag 19 oktober 2010

Skriv ett råmanus på 30 dagar

Japp. Jag är en winner. Även om mitt manus aldrig någonsin antas av någon så är jag en winner för jag skrev klart. Amanda skriver inspirerande om att bara göra. Det finns så många hinder, så många men och så mycket motstånd men va fan. Skriv bara! Om du inte har kommit igång, häng på NaNoWriMo och skriv klart ett råmanus på 50 000 ord på 30 dagar.

Jag? Nej, jag har inte tiiid. Jag ska pimpa mitt manus, parfymera papprena och skicka iväg det. Med ett smashing följebrev. Maybe next year.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kommer det sig att du är klar när vi aldrig pratade om det där du vet att du frågade mig om...? Undrar MPG

Pernilla sa...

MPG, jag skrev om lite "så länge". Har sedan förträngt. Kanske måste ta och ringa dig lite ändå. Det ärj ust det där som är kvar, finslipningen. Så "klar" är sanning med modifikation. Mer klar än någonsin är det i alla fall.