torsdag 10 januari 2008

Inatt var det jag och Brad

Hela drömmen var hur verklig som helst och det är inte första gången jag drömmer om honom. Det här börjar bli patetiskt. Eller ska min käre make börja oroa sig? ;)

Inatt drömde jag att Brad sa att han var trött på hollywoodtjejer och att jag var precis sådär härligt vanlig. Fat chance! Med betoning på fat! Jag var dock inte helt såld på honom, tyckte att det kändes lite jobbigt att ha alla de där barnen varannan vecka och hur skulle jag kunna hävda mina barns rättigheter gentemot den där galningen Angelina? Jag försökte, i drömmen alltså, propsa på att han skulle gå tillbaka till Jennifer. Jag är ju en sann romantiker, gillar inte nya konstellationer. Är det en reaktion på att vara skilsmässobarn?

För övrigt är Brad den enda på min lista. Ni vet den där listan man har på folk man får ligga med om man får chansen. Maken har gett sitt tillstånd, han verkade inte ens nervös över att lova bort mig. Han vet inte vad Brad säger till mig i mina drömmar…

På tal om den där listan, alla hängivna Vänner fans kommer väl ihåg scenen där Ross hävdar att Isabella Rossellini visst är på hans lista, bara det att den han visar henne inte är klar än. Hon svarar klockrent ”but it’s laminated."

2 kommentarer:

Olivia sa...

Värst vad du drömmer.................. ;-)

Unknown sa...

Självklart kommer jag ihåg Listan!
Har funderat över vilka jag skulle sätta upp själv - rätt svårt faktiskt, jag förstår Ross lite granna där. Fast givetvis skulle Brad ha en av platserna, absolut!