fredag 18 januari 2008

Mera friskis...

Jag VET att jag sa att jag inte skulle hacka mer på hur folk klär sig på F&S men idag såg jag en som verkligen tog priset!!! Svart top+rött spräckligt linne+svarta "lårlånga" shorts med en vit kant längst ner, tre-fem cm hud och sedan kommer pricken över i!!! SVARTA KNÄSTRUMPOR! Helt galet otroligt fult! Jag kunde liksom inte slita mig, var tvungen att titta jättemycket. Snart kommer jag väl börja smygfota också...

Vill tillägga att jag själv såklart alltid är oklanderligt klädd, helt enligt gällande trend. Not.

2 kommentarer:

me and alice sa...

Hej!
Tack för din fina kommentar! Tänk att det finns så många fantastiska bloggar, tex. som din. Jag behöver utöka det här jädrans dygnet.. Timmarna räcker inte till. När resten av familjen är klar vid datorn. Ja då har man legat en bra stund vid teven o börjat slumra till. Nu börjar man piggna till lite grann. Vad roligt du skriver... Man förundras över vad folk sätter på sig egentligen. Klart man stirrar om nån har långa knästrumpor på friskis. Saknar friskis. Lovade mig själv att köpa friskis kort den här terminen(vilade under hösten).Har inte kommit så långt ännu...promenerar i alla fall. Oj, det blev en lång kommentar...
Ha en trevlig helg
kram Susanne

Pernilla sa...

Tack Susanne! Vad gullig du är.

Promenader är icke att förakta!!! Håller med om att dygnet behöver fler timmar! Jag är rätt duktig på att utnyttja timmarna men de räcker inte för mig heller...

Trevlig helg till dig med!