måndag 5 maj 2008

Glad!

Fick just se att min lärare har kollat och kommenterat mina senaste uppgifter på "att skriva för webben kursen". Blev ju lite putt för att jag bara fick G sist, för mitt debattinlägg. Såg sedan att det bara var två i hela gruppen som fick VG, då kändes det hela ändå lite bättre. Knasig man är.

Men nu fick jag ett VG och ett G med stort plus efter. Börjar förstå hur frustrerade elever känner sig när man sitter där och säger att de jobbar så bra och är så nära VG... Frustrerande! Nu är det bara en uppgift kvar och jäklars vad jag ska jobba på den. Snart.


Lär dig hur du botar vårstressen.
Min jämförelse mellan två webbsidor, spikifoten.se och brabyggare.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Och bra och roligt skrivet! :-)

Pernilla sa...

Tack gumman! :) Märker att jag blir lite hämmad av att det ska granskas och betygsättas. Enklare här på bloggen där man som läsare bara kan skippa att komma tillbaka om man inte gillar. Jag behöver inte riktigt bli bedömd på samma sätt...