onsdag 28 maj 2008

Var ska man börja?



Maken har deklarerat att han behöver jobba sent ikväll. Skulle jag också säga om jag hade ett jobb att gå till just precis nu. Denna uppackning känns övermäktig. Speciellt eftersom torktumlaren mer eller mindre har pajat, den gör hål i allt vi lägger in. En spricka. Att tvätta tvätt för fyra personer för över en vecka med en tvättmaskin och dåliga torkmöjligheter gör att livet känns sådär skojsigt.

En rolig sak att komma hem till dock! Fick VG på mitt projekt på "Att skriva för webben" kursen. Yippiee!

På fredag har jag hemtenta i kommunikationskursen och sedan är allt klart för den här terminen. Jag gjorde det verkligen. Alla tre kurserna avklarade och poängen bör börja trilla in snart! Känns grymt! Vad ska jag nu hitta på på kvällarna?

4 kommentarer:

Anonym sa...

I wish I could read this... but it would so daunting to translate, I AM SURE of it!
I hope you trip was WONDERFUL!
We miss you!

Anonym sa...

Usch stackare, maskiner ska funka ju! Köpa nytt??? ;-) /A

Anonym sa...

Stort grattis till alla poäng du tagit i vår, verkligen kanonbra!

Kram Maria S

Pernilla sa...

Hilary - I too wish you could read my blog. :)

Ann-Sofie, jo - det lutar åt det. Den pajade bara precis innan vi åkte så vi har inte hunnit.

Maria - sötnos. Tack!