tisdag 12 augusti 2008

Gå i kloster!

Denise har sått ett frö. En skrivarhelg eller liknande ska bli av. Snart. Mellan kräftskivor, husvisningar, bröllop och andra aktiviteter som redan har börjat fylla almanackan. Men det ska bli av.

Så läste jag senaste Tara. (Jag fuskar, jag är alldeles för liten för den tidningen). De skriver om ett
Birgittakloster i Neapel. Eremitstugor med dusch och privat trädgård. Hur bra låter inte det! Dit ska jag när jag ska göra det sista på min bok. Så det så!

Förresten kan du chatta med Denise på DN.se imorgon 13:30-14:30. Inte jag då. Jag jobbar ju.

3 kommentarer:

Bendel sa...

Vilket bra tips, det ska jag komma ihåg. Kanske behöver smita från familjen när vi sedvanligt semestrar i Neapelbukten.

Pernilla sa...

Vi kanske kan smita ihop! En varsin skrivarlya. :)

Bendel sa...

Bra idé!