onsdag 27 augusti 2008

Tell me you love me

Efter att ha läst avtalen inför imorgon dog vi i soffan framför Tell me you love me, ny serie på ettan.

Tror den har potential. Första avsnitten är alltid svåra, man ska introduceras för alla medverkande och man ska hänga med. De borde ha haft ett dubbelavsnitt.

Läste i DN imorse att de har upprörts i U.S.A. av alla lättklädda scener. Jag är inte förvånad. U.S.A. är så lättupprört. Men jag förstår dem lite i det här fallet, jag var lite generad ibland och var nöjd med att gardinerna ut mot gatan var fördragna. Intressant med de avklädda scenerna var att de verkligen var avklädda och intima. Och det var inte bara damerna som fick visa upp sig, nä - för ovanlighetens skull fick man även se nakna män.

Som en till mig närstående person uttryckte det via sms under programmet:
"Kul att man fick se en pung!"

3 kommentarer:

Rolf sa...

Badet är upptappat. Jag väntar.....

Kram Rolf

Bendel sa...

Så sant, en pung har man knappt sett sedan Wollters 70-talare i Mannen på taket. Låter som en serie för mig:)

m family goes västerut sa...

Oj oj, en pung i TV, det var värst! Här i vår del av USA är inte ens en barnrumpa på stranden ok.