tisdag 8 juni 2010

Inte ens uppackad

Vi måste nog prata med chefen på det här stället.

4 kommentarer:

Simona sa...

Men, har jag hamnat på historiehyllan? Mellan Axel von Fersen och Herman Lindqvist?

Vänta bara till lördag. Då är jag intervjuad i Aftonbladet - då lär mina böcker gå som smör...

Malin W sa...

Jag hittade en rolig likhet mellan Överenskommelser och Parfymen.
Kolla in min blogg får ni se...

Grattis Simona!
(Förlåt Pernilla att jag använder mig av din blogg för att få fram ett meddelande till debutanten)
;)

Pernilla sa...

Underbart att Aftonbladet intervjuar! Strålande! Och hmmm, du stod bara där mellan dem på vagnen med böcker som skulle packas upp. Jag såg bara tre ex av din bok, de får nog beställa hem lite fler efter lördag.

Malin W, helt okej. Hon bor ju här. :) Läste ditt inlägg, skoj!

Simona sa...

Malin: jag läste ditt fina inlägg - tack! Och visst påminner omslagen om varandra - jag älskade Parfymen-affischen!
Kram
S