fredag 7 januari 2011

Ikväll...


... måste jag alltså glo på TV. På ett underhållningsprogram. Jag kan säga er att det händer inte att jag tittar på sådant. Jag kollar aldrig på Idol, jag kollar aldrig på Robinson, jag kollar aldrig på Bonde söker fru och allt vad skit det finns. Jag kollar nästan aldrig på tv och när jag gör det väljer jag noga. (Grey's, Desperate Housewives, Beverly Hills 90210, romantiska filmer, lite Oprah, De Generes, och sådant annat högkvalitativt. Och Solsidan damn it! ).

Men ikväll bänkar jag mig, jag ska nog till och med låta mina prinsessor vara uppe de med. Då blir det nog rätt fredagsfeeling. Jag tror att det hör till att man äter popcorn och dricker läsk också.

Kom bara ihåg att jag endast gör detta av en enda anledning och den heter Denise. För att du är en sådan skön, generös och härlig människa så måste jag ju glo, och heja.

Go Denise!
Klockan 20 på fyran hörrni!

0 kommentarer: