måndag 24 januari 2011

Status

38,5 och fryser som en tok. Verkligen smart att gå till jobbet idag. Verkligen.

Ett tecken på att allt inte stod rätt till kanske skulle ha varit att jag åkte iväg med sladden till kupévärmaren i....
Maken ringde och skrek: stanna bilen!!! Ja ja. Sladden är inte så trasslig nu..

Tecken två borde ha varit att jag fick namnafasi och glömde elevers namn...

En inte alltför kvalificerad gissning är att jag inte åker någonstans imorgon. Ska nog ringa lönekontoret och be dem donera småpengarna som blir kvar av min lön till någon välgörenhet.

6 kommentarer:

Z sa...

Men stackars dig! Krya på dig nu!

Åsa Hellberg sa...

Aj då. Bädda ner dig och be om service!

Mira sa...

Krya på dig!
Mira

Pernilla sa...

Tack. Nerbäddad. Får service. Det mumlas om att man tjänar uskados, vete fan - detta borde vara undantagstillstånd. Har just sjukanmält mig imorgon. Mitt jobb måste verkligen älska mig.
Kommer ni ihåg Pernilla? Det var hon som var rätt bra men så bara försvann hon mystiskt, varannan dag, varannan vecka och sådär..

Lundafrun sa...

Oavsett vad skolan tycker om dig - jag diggar dig! (Säkert de också!) Du är en av mina 4 favoriter! Krya på dig och var hemma läääänge!

Pernilla sa...

Tack Lundafrun. Jag diggar dig med.