onsdag 12 januari 2011

Well then

Jag har packat.
Jag har gjort frukost.
Jag har lagt fram mina kläder.
Jag har kollat upp var min kollega bor, hon bor på konstig sida (läs norr) om staden, jag ska plocka upp henne imorgon.
Jag har beräknat hur lång tid jag behöver för att åka till kollegan, till Arlanda, till långtidsparkering och till terminal. Måste gå upp tiiiidigt.
Jag har pussat, pussat, pussat och pussat på världens finaste tjejer. Det värsta med att åka är att lämna dem hemma. Och maken förstås. Men tjejerna.... Ahhhh.

Ja. återstår att försöka sova lite då. Med tanke på hur vidriga de senaste nätterna har varit så lär det bli en utmaning. Tror jag snittar tre timmar per natt på grund av sjuka och oroliga barn. Känns supersnällt att lämna världens bästa make med det. Dessutom får han fortsätta vabba imorgon då Lilla E fortfarande har feber.

M. Om du vaknar när jag är borta så ska du veta att jag tänker på dig hela tiden. Jag kommer med present från London om du vaknar snart.

3 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Well then, have a nice trip.
Ser du Colin så... säg nåt!

p2 sa...

kör försiktigt.

p2 sa...

<3