måndag 31 januari 2011

Swisch

Såg ni?
Det var jag som swischade förbi.

Första dagen på jobbet efter sjukveckan. Jag har swischat. Jag har fixat. Jag har rensat inbox. Har haft lektioner. Har bokat möten. Har bokat utvecklingssamtal. Swisch. Swisch.
Hemåt. Via Ica. Middagsmat. Swisch swisch.
På fritids mötte jag lite folk. Bokade lite till. Swisch swisch.

Kom hem. In med en maskin med blöta strumpor och diverse idrottskläder. Swisch swisch.
Lagade middag. In i ugnen. Swisch swisch.
Fixade grönsaker till barnen att knapra på innan maten (perfekt trick, de äter lätt sin dagsranson). Swisch swisch.

Och det bästa. Jag har hur mycket energi som helst kvar.
Vilket är bra. Jag har med mig jobbdator och en massa jobb. Det ska skrivas omdömen och jag ska göra en powerpoint om Barcelona. Och förbereda ett viktigt möte jag ska hålla i imorgon.

Swisch swisch.

1 kommentarer:

Z sa...

önskar det vore jag som swischade... Jag mer bara ssssssssssssssssssssssssssssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzznnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrk.