torsdag 6 mars 2008

Bloggrundar du också?

Alltså, bloggkoll.com är ju en suverän site! Om du, som jag, följer ett antal bloggar så ta dig några minuter och lägg upp favvobloggarna. Det är så enkelt! T.ex. kan du klicka på ikonen här till höger för att lägga till mig på din bloggrunda. Jag har begärt att få ett mail per dag och då ser jag direkt om det har kommit några nya inlägg i mina favoriter. Suveränt! Annars kan jag gå in på siten och direkt se om det har hänt något nytt.

Nu väntar jag på att Californication ska börja. (tv4 22.40) Inspelningsbara boxerhårddisken är tillbaka från "lagning" så jag borde egentligen spela in men jag litar inte på att de har fixat felet - och Californication vill man inte missa i onödan!

2 kommentarer:

m family goes västerut sa...

Tack för tipset, nu har jag registrerat mig som prenumerant för din blogg för att se hur det funkar.
Ha en fin helg.
Linda

Pernilla sa...

Jag prenumererar redan på din! :) Trevlig helg du med!