lördag 29 mars 2008

Pust!

Har idag haft en hemtenta i medie- och kommunikationsvetenskap att bita i. Familjen avlägsnade sig och jag har haft några timmars lugn och ro. Tentan var faktiskt inte så farlig som jag hade trott. (Säger jag innan den är rättad he he). Vi får väl se. Jag är hyfsat säker på att nå G men hoppas såklart på VG. Jag tror att jag är klar nu och sista inlämningsdag är imorgon så jag håller nog på den lite. Kanske kommer det viktig info inflygandes i huvudet i sista sekund... Mest troligt nej.

Ikväll hittar man mig och maken här. Jag planerar att gråta massor. Och hur är det nu, visst räknas inte kalorier som man äter i biomörkret?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å lycka till med tentan. Vad läser du? Har inte hunnit kolla igenom din blogg men nu lagt upp den i min "reader".

Önskar dig en skön kväll. Och näe ... kalorier räknas INTE när ingen ser :)

Bendel sa...

Jag känner på mig att du kommer få VG på hemtentan! Hoppas du gillade filmen.

Pernilla sa...

Gulligt av er! Tack!
Christina, det är en 15p kurs på distans i medie- och kommunikationsvetenskap. Och sedan läser jag lite andra kurser också. Men mest är jag mammaledig, eh... Är lite kluven där... Känner mig inte så mammaledig just nu med allt jag pluggar.