onsdag 26 mars 2008

I röjartagen

Höll på att få krupp över den eminenta ordningen som råder här i huset... Så imorse fick jag ett ryck och påbörjade operation storstädning av bokhyllan. Lilla E röjde på rätt bra hon också. Och sedan fick jag avbryta mitt i för att åka på jympa. Nu återstår det allra tråkigaste, att få bort allt j-a skräp och sortera en massa "viktiga" papper... Och detta ska ske innan 14.50 då vi senast måste sitta i bilen för att hämta Stora E. Just nu sover Lilla E men strax vaknar hon och behöver käk... Stressigt idag! ;)

Lilla E på framfart. Fråga mig inte vad pottan gör i vardagsrummet....

Halvvägs. Utanför bild är det stora bordet som är belamrat med allt skräp. Testade att lägga böcker för att få plats med fler, har ändå sorterat bort några. Vet inte om jag blev så nöjd. Insåg under resans gång att jag faktiskt har flera böcker som jag inte har läst än. Tur att jag köpte några nya häromdagen då. Jag försöker läsa varje kväll men somnar...

0 kommentarer: