torsdag 28 juli 2011

Där sprack det

En god vän till mig spelar i ett band. Lite senare i sommar ska de spela på Möja. Jag tänkte att det kunde ju vara trevligt, att åka dit och lyssna. Ta med barnen, köra övernattning och sådär. Surfade in på Möja Värdshus. Läser. Låter bra. Låter bra. Låter inte bra.

"I anslutning till rummen finns WC. Vi håller alltid med sänglinne och städar när du åker. Tillgång till duschrum finns, men på grund av vattenbrist har vi blivit tvungna att ta betalt för denna tjänst."

Där sprack det. WC i anslutning till rummet och vattenbrist. Två ord som inte fungerar på prinsessan på ärten här.

5 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Här finns en prinsessa till...

Pernilla sa...

:)

Simona sa...

Åh, kan knappt vänta tills vi ska dela hotellrum igen. Verkligen.
Och du duschade inte den där natten i Gbg.
Just sayin.

Pernilla sa...

Simona. Jag kan inte heller vänta. Det ska bli så kul att störa dig med mina flipfloppar på natten. Och jag duschar aldrig sista natten. Då ska jag ju inte sova i lakanen igen. Man är väl smart. :) Sista dagen festar jag loss och sitter i sängen med använda kläder. Take a walk on the wild side.

Simona sa...

Hah hah. You wild and crazy woman.