torsdag 23 oktober 2008

Tomt

För första gången sedan jag började blogga 071207 har jag inget att blogga om. Och då har jag bloggat nästan varje dag. De dagar jag inte har bloggat har jag inte kunnat pga ingen uppkoppling / ingen tid. Aldrig för att jag inget har haft att skriva. Kanske är det här början till slutet? Det är ju så trendigt att sluta blogga...

Idag har jag jobbat, ätit lunch, gått liten promenad i solen med kollegorna efter lunchen, jobbat, fikat med kollegor, jobbat, åkt hem, ätit middag, umgåtts med barnen, maken och min mamma, mailat Sjödalshusrepresentanten och nu sitter jag här. Det var inte mycket mer spännande än så.

3 kommentarer:

annannadesign sa...

Du skulle bara våga vara trendig...

Kram!

Unknown sa...

nä detta låter inte bra, får inte sluta - absolut inte!!

kram

Pernilla sa...

Lovar att inte vara trendig. Vad söta ni är. Tack.