fredag 16 januari 2009

Ikväll....

Befinner jag mig på ett hotell centralt i Stockholm tillsammans med väldigt goda vänner. När vännerna utanför Stockholm skulle boka sovplats hängde jag på. Taxi hem är väl bara någon hundring billigare och med tanke på de nattliga aktiviteter som pågår hos oss så är det inte fel med tjejkväll och hotellrum utan småbarn. Dessutom fyllt med småbarnsmammor som ska börja kvällen med bubbel i glas och sedan lär det inte ta slut med bubbel förrän vi stupar av trötthet. Runt 23 eller så. ;)

9 kommentarer:

Pernilla sa...

Och nu drar jag från jobbet. Vad synd att jag är lärare och inte har 8-17 som jobbtid längre. Verkligen. ;)

Jennica... sa...

Ha nu en riktigt underbar tjejkväll!! Det är dig väl förunnat! Njut, drick bubbel och sov lääänge i morgon! :)

Anna-Karin sa...

Ja, se till att dricka bubbel för mig med. Det har ni rätt till eftersom jag ju borde vara med!!!!

Fru F sa...

Nu blev jag riktigt avundsjuk! Men som sagts tidigare, du är förmodligen värd det efter alla dina sönderhackade nätter. Inatt sov jag 8 timmar i sträck. Som straff får jag tillbringa kvällen framför Let's dance istället för att dricka bubbel...

sandyekman sa...

Njut av umgänget, bubblet och sömn!
Även om jag som läsare tycker dina flickors kommentarer förgyller min dag.
Jag har inga barn än, det märks:)
Kram

Anonym sa...

Hoppas du får det riktigt najs!

FRIDA sa...

Härligt Pernilla! Ha det jättebra (och sov länge).


Kram Frida

Catharina sa...

Om jag bara fick sova en natt själv i ett hotellrum så skulle jag kunna skippa bubblet :-)

Ha en toppenkväll och natt, det är du väl värd!

Kram Catharina - the stalker

Bendel sa...

Låter underbart! Hoppas du har en fin kväll nu.