torsdag 29 januari 2009

Piratförlaget

Har ju en väldigt informativ hemsida dit de lockar oss med allehanda tävlingar och trevliga bloggar. Var inne på Malins blogg och ville ta mig till bloggens början vilket är omständligt värre, förmodligen för att man ska tvingas se vad Piratförlaget skriver på startsidan... De lyckas ju. :) Råkade då se detta med frågor och svar om manus. (Scrolla nedåt på sidan). Intressant läsning för de som skriver. Räknar mig inte dit just nu. Jag hinner ju knappt titta på min blogg...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Kul att du gillar vår sajt! Vi har på senare tid börjat fylla den med ännu mer läsning - nyhetsartiklar, notiser och reportage - parallellt med den rena informationen.

Vad gäller Malins blogg - och andra framtida bloggar som vi kommer att ha på sajten - så är det på gång en hel del funktioner som gör den mer lättnavigerad (arkiv etc).

Under närmaste dagarna tänkte jag lägga upp senaste veckans frågor och svar på manussidan, så kom gärna tillbaka och läs. Tanken är att jag i slutändan ska kunna bygga upp en bra FAQ av det hela.

Hälsningar,
Mattias B
Piratförlaget

Pernilla sa...

Kanske ska ni även ha en liten blänkare för oss som vill upp... ? En liten idé... ;)

Kul att du kikade in! Ska fortsätta hålla ett öga på er, lovar.