tisdag 13 januari 2009

Prenumerera, eller inte - det är frågan.

Jag har ju en ruta lite längre ner till höger där man kan se hur många som prenumererar på min blogg. Rätt länge hade jag 16 prenumeranter. Sedan blev det helt plötsligt 15. Och efter ett tag var jag uppe i 16 igen. Men nu är det 15 igen. Jag bara undrar hur man orkar gå in på "Blogglovin" och avprenumerera. Jag orkar det definitivt inte. Jag skippar väl bara att klicka på de bloggar jag inte är intresserad av längre... Jag är i alla fall imponerad över hur man aktivt väljer att gå in och välja bort. Eller så borde jag vara förkrossad över att någon tycker att min blogg är så trist och dålig att hon eller han går in och väljer bort mig. :)

9 kommentarer:

Fru F sa...

Du borde "Välja glädje" (enl Pollack. Ta det onte personligt, personen bara kanske slant på musen? Å sen ångrade sig... Å sen var det någon annan som slant, som inte märkt det än! Jag gillar din blog mycket!

Anonym sa...

I like u!:D
Jag klickar mig gärna in här utan att prenumerera...lite sport ska det ju va! :)
Kram

Perny sa...

Jag tror jag vet hur det går till.

Ibland när jag varit inne och kikat runt på olika bloggar för att se om jag hittar något mer av intresse så har vissa bloggar hamnat på min prenumerationslista. Jag har redan relativt många bloggar på den och när det helt plötsligt hamnar sånna som jag kanske inte var helt intresserad av så väljer jag att direkt ta bort dom.

Jag har alltså inte aktivt valt att lägga till dom utan dom har på något sätt följt med i vågsvallet.

Det kan vara så det gått till. Listan över olästa bloggar kan bli ganska lång och det det blir jobbigt om man ska behöva sitta och sålla hela tiden i listan, över bloggar man aldrig ens varit intresserad av. Om du förstår hur jag menar.

Pernilla sa...

Va? Läggs de till automatiskt? Jag tycker att det är värsta mecket att lägga till så jag har lagt ner. Då förstår jag bättre hur man orkar ta bort... Det kan ju vara nödvändigt om man får för många.
Ni är snälla ni som i alla fall kommer tillbaka hit, med eller utan prenumeration. :)

m family goes västerut sa...

Jag tror du är förkrossad! (smile) Men var inte det, antal prenumeranter är inget betyg på dig. Man borde inte ens ha räknare. Jag ändrade min till mikrostorlek och jag kollar nästan aldrig längre. Skriver för min egen skull helt enkelt. Men visst är man lite tävlingsmänniska och då är det ju svårt att låta bli.
Ha en superfin vecka!

annannadesign sa...

Och mig ser du inte ens i prenumerationsräknaren tror jag, för jag håller koll på dig via google reader. Och den ser väl ingen?!
Kram!

Perny sa...

Jag är inte snäll, jag är intresserad.

MonasUniversum sa...

Men så finns det dom som skiter fullständigt i det där Blogglovin och är här VARJE dag.

Ändå.

Pernilla sa...

Finingar där.