tisdag 1 april 2008

Dagens bilder

Stegstatus just nu: 9305, börjar ta sig. Kanske får jag ta en rask kvällspromenad när maken kommer hem för att komma upp i de rekommenderade 12000 per dag...

Idag var jag på utförsäljning av Vincentskor. Det var jag och halva beståndet av andra mammalediga... 100 kronor per par tycker jag var bra pris på skor... De blå visade sig vara för stora, vilket jag ju ser tydligt nu. Kanske växer Stora Es fötter extra extra fort just den här sommaren? Det roliga är att dem köpte jag i strlk 27, de andra skorna blev strlk 28 och 29. Konsekventa storlekar...


Efter dagishämtning åkte jag och tjejerna till stranden nära oss. Så härligt. Men så blåsigt. Vi lekte en stund och åt lite äpplen men sedan ville frusna mamman in i bilen. Om damerna hade fått bestämma hade vi varit kvar på stranden än.


Nu ska det lagas kulinarisk middag. Pasta med köttfärssås. Går alltid hem.

2 kommentarer:

Bendel sa...

Vilka fina stövlar, hälsar rumpkullan

Pernilla sa...

Kul att du gillar dem! Me too.