torsdag 6 maj 2010

Det var kul så länge det varade


7 kommentarer:

Simona sa...

Ånej!

Elin sa...

Vilken mardröm!!! Hur gick det till? Säg att du tog hammaren, annars måste jag nog börja gå med barnvagn där min iphone ligger i tryggt förvar.

MonasUniversum sa...

Nämen vafan Pernilla.

Z sa...

Jag såg en gång när det där hände. Killen skulle prata med mig och gestikulerade med sin Iphone i handen och vips så flög den i en båge och hamnade med glaset ner mot asfalten. Den såg ut som din men med sprickan mitt på.... Jag visste inte vad jag skulle säga. Den var helt ny. Stackars dig!

Pernilla sa...

Precis. Vad säger man? :)
Vad hemskt att stå bredvid och se det ske...

Äsch. Det är ju bara en telefåååån. Det får man liksom påminna sig om.

Mia, Businessmorsan sa...

Visst är det j-igt - saker har en tendens att gå sönder när de är nya... För många år sedan köpte jag en bil. Efter två veckor krockade jag med mosad front, utlösande av krockkudde etc (ingen person allvarligt skadad, dock!) - och bilen hamnade på verkstad i 13(!) veckor. Som tur var hade jag precis lyckats ändra från den svindyra märkesförsäkringen (som jag inte ville ha, men som bilhandlaren hade bokat in och där premien låg på över 10 tkr per år!!!) till en mer normal bilförsäkring för en begagnad bil - just det ja, en försäkring i If... Jag hade inte ens hunnit få pappren, men den gällde ju i alla fall...
Pernilla - även om en Iphone är oumbärlig så är 2 veckor rätt världsligt när allt kommer omkring...
Kramar, Mia.

Pernilla sa...

Hu vad läskigt med bilen! Och kul att du kommenterar, tänker på dig ibland. :)
Ibland har man rejäl otur. Men tur i oturen. Och du har rätt. Det är en rätt värdslig sak.