onsdag 12 maj 2010

Jag älskar min blogg

Den har gett mig så mycket.
Jag har fått kontakt med så många trevliga människor här.

Och ibland trillar det in lite trevliga mail i min inkorg - skrivarmamma@gmail.com
Tyvärr är jag lite dålig på att kolla i den där inboxen, speciellt nu när min iPhone är trasig, trasigare, trasigast. I den har jag lite bättre koll på alla mina mailboxar (har fyra, då har jag inte ens räknat in jobbmailen).

Men idag hittade jag dit och då hittade jag en inbjudan till en releasefest. Jag känner mig väldigt hedrad och tycker att det skulle vara mycket skoj att gå på denna release. Så fort jag och maken har synkat våra kalendrar hoppas jag kunna tacka ja.

Och så hittade jag ett mail från en riktigt gullig bloggläsare som vill ha min hjälp med en sak.

Jag älskar min blogg! Fast det finns några nackdelar. Vissa som känner mig "IRL" läser här och hör aldrig av sig. De har ju koll på mig ändå. Men de har minsann inga bloggar inte. Känn er träffade lillebror och kompis A.

Men jag älskar ändå min blogg. Godnatt!

Malin, det var mitt tredje inlägg idag. Du har presterat hur många?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Två. Jag hinner inte fler. Jag har ju din blogg att hålla koll på. Godnatt. Malin P

/nina sa...

men du! Du kan ju "merga" ihop alla dina inboxar i gmail! Jag hsr oxå en 4 mailadresser sådär, förutom jobbmejlen, och jag öppnar dom allihop i gmail... så fiffigt så fiffigt. Inte svårt! Du kan! och så slipper du kolla på 4 ställen....