fredag 28 maj 2010

Sandras release

Ett roligt inlägg om gårdagens fest. Nu är det såhär att Lotten var inte ensam om att försöka fota bartendern. Simona gjorde det också. Jag vågade inte, jag är för väluppfostrad. Eller det är jag inte alls, jag blev inte uppfostrad, men på något vis vet jag ändå hur man gör och hur man inte gör. Eller tror att man inte gör. Det är tråkigt att veta hur man inte gör. Jag skulle vilja vara lite mer sådär ovetande om hur man gör. Hängde ni med? Här kommer annars en sammanfattning:

Jag är tråkig och Lotten är rolig.

Och bartendern var grymt snygg. Speciellt när han skakade drinkar. No gäddhäng där inte.

4 kommentarer:

Lotten Bergman sa...

Men nästa gång som vi befinner oss på samma plats och ändå inte ses, kan vi väl busvissla lite olämpligt tillsammans? Bafatt?

/en som är som en elefant i en bikupa

Pernilla sa...

Om du lär mig! :)

Simona sa...

Jag känner ett starkt behov av att komplettera detta inlägg. Jag hade redan läst Lottens inlägg och tänkte att det var väl för väl att vi åtminstone var TVÅ stycken som inte kunde hålla hormonerna i styr. Men sedan skiljer sig våra berättelser avsevärt. För jag pratade med honom. Och FRÅGADE om jag fick fota honom, för han var så himla snygg. Och han sa att han uppskattade att jag frågade för det var så många som inte frågade. Och då sa jag nog igen att han var så väldigt snygg och att alal ville fota honom därför. Och sen gjorde han en vodkadrink till mig och då bjöd jag honom på min fest och sa att han borde köpa min bok till sin tjej. Han tackade nej. Till festen.

Pernilla sa...

Skit. Jag tänker ändå komma. :)