onsdag 5 maj 2010

Tyckte minsann

att jag skrev och skrev. Det blev 150 ord. Det är ju verkligen ingenting. Men jag har ändrat lite, flyttat lite och tänkt lite. Det kändes kreativt, produktivt och bra. Jag har också identifierat fyra områden som jag måste jobba lite mer på.

En grej som händer innan en annan grej.

En grej som kräver mer research. (Inte sådan research jag gjorde i söndags, det här kräver intervjuer).

En grej som händer lite innan slutet.

Och så slutet. Har skrivit det lite grovt men det kräver mer. Och det beror lite på ovanstående.

Sedan finns det nog ett femte område också. Det kan hända att jag ändrar lite i början. Men det gör jag nog sist i så fall.

Nu har jag ont i handen och det är ändå dags för Grey's.

Kanske kan jag lyckas skriva något litet stycke imorgon när jag vabbar. Kanske. Om Bamse passar min dotter en stund.

0 kommentarer: