torsdag 27 maj 2010

Laddar


Ikväll blir det releasepartaj. Sandra Gustafssons bok Svedd (Bra Böcker) släpps i juni och ikväll har hon releasefest. Kanske sköter jag mig bättre än Denise gjorde igår när hon var på Maria Ernestams releaseparty och mobilbloggar lite. Kanske. Svedd verkar i alla fall grymt bra. Längtar efter att läsa!

Jag funderar på om jag ska måla naglarna eller inte. Kan ju tänkas att så fort jag har målat klart dem så behöver Lilla E mig. Just nu behöver hon ingenting, hon har glass och film.

Och så skrev jag det och så hördes:
-Mamma! Kom!

Så jag går.

4 kommentarer:

Simona sa...

Åh, den längtar jag också efter att läsa. jag ska måla naglarna. Svarta. Eller rosa. Eller gröna.

Pernilla sa...

Jag hann inte måla några naglar. De är ojämna, kantiga och fula. Men jag är glad ändå.

Simona sa...

Hann inte heller...

Pernilla sa...

Glömde kolla!