lördag 29 maj 2010

Sjuk

Inte konstigt att jag kände mig rutten igår trots att jag var hemma i god tid från festen i torsdags. Jag är tokrisig. Har mått bläigt hela dagen men vi hade ju gräs att rulla så det var bara att bita ihop. (Gräs måste rullas ögonabums, annars förstörs det). Har rapporterat om gräsrullningen här.

Sedan uträttades lite ärenden men när vi kom hem parkerade maken mig i soffan medan han lagade god middag. Nu tänker jag sitta här resten av kvällen och kurera förkylning och halsont.

4 kommentarer:

Nina sa...

Krya på! Jag var sjuk förra veckan med halsont också, verkar vara något som går ...

Pernilla sa...

Tack. Det är så sunkigt att vara sjuk, hatar det. Därför är jag det inte så ofta. Dessutom går all frånvaro på jobbet åt till vab, man kan ju inte vara sjuk själv också. Tur att jag tajmade helgen då...

Simona sa...

Tog ett tag innan jag fattade att du rullade gräsMATTA. Rulla GRÄS är något helt annat i min värld...

Pernilla sa...

Simona, jag tror att ditt liv är mycket mer spännande än mitt. :)