söndag 9 maj 2010

Och här är hon

som är först ut att få läsa. Jenny Bäfving.

Jag har ju grunnat en hel del på vem som skulle få läsa. Om någon skulle få läsa. Såklart måste någon läsa men det är känsligt det där. Ska man sågas så vill man sågas professionellt. Jag vill inte att någon jag känner och tycker om ska sitta och kritisera oväsentliga saker. Jag vill nog kanske inte att någon jag känner och tycker om ska sitta och kritsera väsentliga saker heller. Nej, jag tror att det är bäst att börja med någon som jag inte känner alls. Och så är det med Jenny. Fast jag har nosat på henne lite på Facebook. Och så har hon rekommenderats.

Och när hon är klar och har gett sitt utlåtande så får vi se. Det kanske inte blir fler än hon som får läsa helt enkelt.

5 kommentarer:

Simona sa...

Hurra! Jenny är toppen. Hon kan varmt rekommenderas.

Till alla er som knepar och knåpar med texter - en lektör är SO worth it. De bäst investerade pengarna ever.

Erika sa...

Lycka till!!!

Nina sa...

Jag ställer mig i kö att få läsa. ;)

Anonym sa...

Lycka till, jag är grymt imponerad att du har lyckats skriva ihop ett bokmanus med jobb, familj och hus!

www.malinrocaahlgren.com sa...

Lycka till! Jag skickade också in ett manus till lektñr ig`r. visst är det läskigt och man känner sig naken och vill kräkas som du säger. KRAM