onsdag 19 maj 2010

Jorå,

Jag har också kul och äter och dricker goda saker.

6 kommentarer:

Simona sa...

Nu e jag hemma igen, 4 glas champagne senare. Svärisarna kollar på fånig dansk film, ingen Greys för mig...

Men, det var inte det jag skulel säga. Gud vilken vacker mugg - var har du köpt den?

Pernilla sa...

Fått. Av en snäll vän. Visst är den snygg!

Du, det var ju ingen helkväll det där. Mycket snack och liten verkstad tycker jag.

GREY'S är skitbra ikväll! Bara så att du vet.

Simona sa...

Alltså, vi var ruskigt effektiva.

Först en drink på Riche.
Sedan 2 drinkar i baren på Sturehof. Sedan var den här småbarnsmorsan rätt på lyset och började tigga oliver i baren.

Till förrätt: en planka med västerbottenost, sill, laxtartar, skagen, nubberöra och paté (gudomligt). Sedan en gratinerad hummer som jag kompletterade med makens pommes och bärna (very good combination). Mer bubbel (äkta, vill jag gärna påpeka) och till sist kaffe och creme brulee. Sedan var jag - som haft två tolvtimmars dagar och två sjukt tidiga morgnar plakat - jag menar väldigt trött- varpå maken baxade hem mig i taxi.

I min värld (sist vi var ute var det två meter snö på gatorna) är det värsta partyt.

Ooch om jag har tur får jag ligga i år oxå.
Puss

p.s men svärisarna VÄGRAR byta från den eländiga danska serien, så en update av Greys, tack.

Simona sa...

Jag tror jag hatar danska.

Pernilla sa...

Det lät mycket trevlig allting. Vad firade ni? Jag förstår precis trötthetsgrejen.

Är inte heller förtjust i danska.

Grey's var SÅÅÅ bra, jag kan inte ens återge. Du får kika på Play helt enkelt.

Puss.

Simona sa...

Vi firade att vi hade barnvakt, tror jag. Händer inte så ofta, om man säger så.