fredag 21 maj 2010

Känner mig lite brädad...

4 kommentarer:

Malin W sa...

Gör inte det!
Stackaren laddar väl batterierna innan han hugger tag i den lilla jordhögen. (33 ton... Jisses...)
Trevlig helg!

Pernilla sa...

STACKARN?! Han kan ju knappt bärga sig till den där grävgrunkan kommer någon gång imorgon. Han går säkert ut och börjar med en spade snart. :)

Carolina sa...

Men visst är det en barbiefilm som skymtar på tv:n? Hoppas du njöööt istället, är det något man inte nehöver se mer än Max en gång är det de där roooosa filmerna.... Jeja Jens! Trevlig helg!

Pernilla sa...

Jajemen. Den högkvalitativa filmen Barbie och Sjöjungfrun eller vad f*n den heter. De har typ inga kläder och är trådsmala. PRECIS vad jag vill förmedla till mina barn. Ja. Jag satte på den. Nej. Jag köpte den inte.

Jag? Jag låg i soffan och läste min favoritbok The Great Gatsby... Och det är helt sant.